12:25
איך נאמן בבקשה את הגברת ולא לדחוף אותו ממך

גברים רבים חווים השתוקקות באלימות כדי לתפוס בבקשה שלהם שותף.באופן טבעי, כל העניין הוא אישי, אבל יש כמה פנטזיות כי הם נעימים ומרופדים עם מספר עצום למדי של נשים. החבר 'ה צריכים לנסות להבין אותם, ואם אישה מגיבה חיובית, אז זה furror.1st מפנטזיה המתוקה מאוד לבנות, אלה הם עניינים ציבוריים.

התקשות רוסית וחוסר מידע הולידו שיפוט שגוי כי ליווי הוא משהו, פגום, כך, מה שאתה צריך להזיז. אבל הנה כמה יחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

כן, חיבוקים, נשיקות, מגע, מלטף ומחוות אחרות בכיוון שלהם, שנעשו Ochoms של אנשים אחרים, מאוד נשים טעונה אדרנלין.

1 כבוד לילדה 2 רגע מתאים 3 מחקר רגיש אזורי השותפות 4 מחקר של פנטזיות הרצונות של השותף 5 טכניקה של עצות הנכון

הם בהחלט חייבים ללמוד איך לעשות ליידי מאקאר כזה, כך שהיא אוהבת הכל, והיא לא דחה גבר. זה קשה יותר ממה שזה נראה. יש הרבה כללים וסיבות אשר אדם צריך לדעת ואשר זה חייב לעמוד בתהליך זה להיות נעים לשני השותפים.

עזרה לילדה

כן, כדאי להתחיל ספציפית מזה. כמה גברים לא לכבד את האינטרסים ואת הרגשות של הנשים שלהם כאשר הם פתאום רוצים לגעת בהם. ולא כל הבנות לא נמצאו בעובדה כי השותפים שלהם פרצו כמה גבולות ולשים אותם באור ההפך של ליטופים שלהם. מה יש לך ישירות ללמוד בחור? ב -1, בחינת בחר מקום ותקרית לליטוף.

אם אתה עושה את זה במקום ציבורי, אז הסביבה יהיה, כמובן, לא נעים. אבל אולי יותר חשוב, האישה עצמה יכולה לחוות אי נוחות רצינית ממנו. אם יש אישה בעת תקשורת עם חברים, אז זה לעתים קרובות הצעיר שלה יהיה defiantly לגעת בה, להפגין את חבריהם מידת הקרבה שלהם. זה באמת גועל בחלזה, ונשים רבות דוחפות אותו.

ה -12, רציני של אדם של אדם הוא גם assedeling. לא מי שאוהב את הבנות, ואת זה שהם מראים ברגעים של התרגשות ובתוך זמן טוב. עבור רגשות אלה, הם מתעלמים מן הרצונות והאינטרסים של הנערה, כי הם מודרכים רק על ידי הרגשות שלהם.

אבל העובדה שאדם מאפשר לחירות כזו בעצמו ועם כל זה מתעלם מבקשות הנערה על סיום ההסיים שלהם, עלול לפגוע ברצינות את השותף ולהיות תנאי מוקדם שהעניינים שלהם יוקצרו. אם הם לא קרובים מספיק, אז הניסיון בעדינות מצד אדם יהיה מאוד לא מקובל ומגעיל עבור הנערה. גם אם היא תחילה חווה אותו אהדה, אז אסרטיביות כזו לגברת מוכרת לא מספיק תקרא רק דחייה. כך ניתן לומר על החספוס בכתובת הגברת. זה, כמובן, כמו זה, אבל כדאי לשקול את המצב, את המצב ואת מספר האנשים מסביב.

זה שווה מודע כאשר הוא באמת מתאים, וכאשר אתה צריך לשמור את הידיים שלך בעצמך. ברוב הנקודות, זה כמובן, אבל בגלל הגאות של אנשים תשוקה, קשה להבין.יש צורך לקחת בחשבון כך מידת הקרבה של היחסים בין הבחור לאישה.

האישה תהיה מבולבלת מאוד ואף יכול להיות נסער כי הצעיר משתמש בדיבור גס במילים, מציין את "כוחו" על אישה בדיוק כפי שהיא עושה במיטה. רק הנה הסרת פרטים אישיים כאלה לציבור היא טעות חמורה.

רגע מתאים

לעתים קרובות הגורם הקובע לא יהיה איך לעשות גברת, אבל כאשר יש צורך לעשות. על הצעיר להקשיב לא רק לרצונותיו ולרצונן של השותף. בדרך כלל בין 2 אנשים לאחר זמן מסוים, חיבור חזק מספיק ומודעות. ואת הצעיר ללא מאמץ יכול להבין כאשר הסירוב של הנערה הוא רק אלמנט של מפלרטטת להקניט, וכאשר זה באמת לא לצרף את הקרבה אליו.

לא סיכון כי זה מספיק כדי רק לראות, גברים רבים מודרכים רק עם תשוקתה בעניין זה. אבל הם נשים רעות כדי לספק תענוג לא לעצמך, אבל הם. אתה יכול פשוט לבנות שרשרת לוגית - אם הציד הוא להיות נשים כדי להביא לה הנאה, אז ויש צורך להסתמך על הרצון הראשון שלה, גם אם זה לא מאוד לָצוּד.

גברים יש צורך לפתח תצפית וערנות על מנת לקבוע הזמן הטוב ביותר להתחיל ללטף. צריך להיות מודע לבעיות ובעיות, אשר מתרחשים שותפים החיים שלהם. אם היא חווה על משהו, יש לה עבודה רצינית, יש לה איזה סוג של עניינים לא קורות, אז אתה לא צריך pester לה עם ליטוף. עדיף לנסות לעזור בעניין שלה. המכשיר עדיין יהיה יותר נעים כדי לקבל קצת עזרה מעשית מאשר הנאה פיזית.

אבל שום דבר לא מונע את החבר'ה ללא עזרה של אחרים כדי ליצור מצבים כאלה ורגעים ב מי יוביל את האשה עצמה כדי לקבל מחיבתם. לדוגמה, הצג איזה סרט רומנטי. כמה תמונה נוגעת ללב מחממים את הרגשות של הנערה והיא רוצה לקבל ליטוף מהבחור שלו. ב הרגע הזה האיש חייב להיות קרוב, לתת לשותף שלו, מה שהיא שוכבת.

גַם זה שווה מודע לכך ליטוף לא שווה אינטימיות סקסית ולא תמיד להוביל שֶׁלָה. אם הצעיר נוגע לעיולה שלו, הוא שוכב אותה, נוגע כך ואז הכול הסתובב למין, אז זה גישה לא נכונה. עם מלטס אתה יכול לבטא את הטיפול שלך ואת רוך, הרצון להגן ולהגן. מה זה ne תגיד על סקס. אז החבר'ה צריכים לחשוב על כך שהבנות מוקצות שונות את הערך של ליטוף רגיל קרבה אינטימית.

מחקר רגיש אזורי השותף

על מנת שהליטס הביאו את הנערה הרבה הנאה ככל האפשר, האדם צריך להיבדק על ידי גופה ואת המקומות הרגישים ביותר שבהם היא נעים יותר להרגיש מגע. ישנם מספר שטחים נפוצים כמעט זהים לרוב הנשים. עם כל זה, לכל גברת יש מקומות "מיוחדים מיוחדים משלה, כי אלה או סיבות פיזיות או נפשיות אחרות, הם רגישות רבה יותר מאחרים.

הבחור צריך דרך מעשית כדי לקבל את כל המידע הזה לנצל את זה כדי להפוך את השותף שלך נחמד להשפיע על קשר פתאומי שלה, אבל מאוד מרגש מאוד. אם אישה רואה שהאדם מנסה לה, היא תקבל עוד תענוג מהתהליך מאשר יקבל בקריטריונים רגילים.

אילו מקומות רגישים יותר אצל נשים בקריטריונים רגילים? כמובן, גברים יורדים על החזה. וזה נכון - יש לו מספר המום של קצות עצבים, במיוחד בפטמות. למרות העובדה כי ללטף של החזה יש הקשר מין מבוטא למדי, זה לא תמיד יהיה כל כך. גברים גם יודעים כי הרגליים של נשים, במיוחד הסוסים שלהם, הם גם רגישים למדי ליטוף זכר.

הכל על איך לגעת בבקשה את השדיים הנשית תלמד בלעדי במאמר הבאים שלנו.

הבנות נרגשות מאוד מהמגע לחלק הזה של הגוף. זה בלתי אפשרי שלא לדבר על הישבן כי הם המטרה העיקרית של מספר רב של בחורים. באופן כללי, כל מה שנמצא קרוב מספיק של איברי המין, יש רגישות יתר, והוא יכול לשמש את האזור הראשי עבור חיבה.

אם המקרים החלו לא מזמן, ולגעת בגברת בכל המקומות, כדי לראות את התגובה בשבילה, הבחור איכשהו לא ממש אוהב את זה, אז אתה יכול ניסיון לקבל מידע בשיטה אחרת. לדוגמה, לדבר עם אישה עצמה. זה יהיה, אולי זה לא נוח לחלוק אינטימי כזה פרטים על הגוף שלך, אבל לקרוא את זה ליד אדם יהיה, בהחלט שלה נחמד שלה. זה צריך לשמש כדי לקבל את הידע הדרוש וליישם אותם בפועל בעתיד הקרוב.

לימוד של פנטזיה I רצונות בע"מ

הדבר החשוב ביותר בליטס הוא לעשות מה נחמד לעבר הנערה. ועל ידי אותם, כמו בפועל מציין, יש מספר בלתי מוגבל של פנטזיות אינטימיות ואפילו פטיש. כל זה עדיף לדבר עם רוב השותפות, כך שהוא משותף יותר צבעוני ומרתק עבור הרצונות שלה. ולאחר מכן יש צורך לנסות למלא לפחות כמה מהם.

האישה תהיה שמחה מאוד למתנה בלתי צפויה ונעימה.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. ישראל עשירה אינה מורגלת לנשים ולילדים ציבוריים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר יקצה את הרמה יעשה חברה מצוינת.

עבור אדם יהיה חדשות טובות כי על פי סטטיסטיקה, סקסי ורצונות אחרים של בחורים וגברות לעיתים קרובות בקנה אחד. לכן, הם לא יצטרכו לעשות מה שהם עצמם לא נעים, כדי לעשות שותפויות מצוינות.

אבל לא כולם עושים את זה נכון ולקחת בחשבון את המספר הבלתי מוגבל של סיבות המשפיעות על התפיסה של אלה מלטפות של אישה. עם כל זה, למגרין, רבים מהם אפילו לא מבינים את הטעויות שלהם. התוכן של המאמר

ועם כל זה הם מרגיש כי תשומת לב רבה הוא מרתק להם. גברים יכולים להסתכל בה תשוקה, נערות - עם קנאה, וזה באמת אוהב רבים במעמקי הנשמה. באופן כללי, זה לא סוד כי בנות אוהב תשומת לב. ואת המחוות האלה הם מאוד שיטה נועזת וחזקה למסירת הנאה הפסיכולוגית שלה.

דאוואנים הם גם מרתקים למדי רגל, אם כי הם מוכרים לעתים נדירות. העובדה היא כי יש כמות עצומה של קצות עצבים על הרגליים ואצבעות, אשר מגדיל באופן משמעותי את הרגישות של חלקים אלה של הגוף. לכן, אנשים מפחדים מדגדוגים על העקבים כאילו אש, כי המגע הרגיל מגיב עם התזה אמיתית של רגשות. איך לשים בנאמנות גברת, אתה תבין בלעדית בתהליך. צריך ניסיון - בפועל, בפועל ושוב בפועל. העיקר הוא לא להיות אכזרי מאוד מתמשך. להתחיל עם נשיקות, חיבה בחיבה ובוודאי להתבונן בתגובה של השותף. נערות ליווי בתל אביב

אלה הן רק שתי דוגמאות, למעשה פנטזיות אצל נשים הרבה יותר.

טכניקה נכונה

כי יש צורך לגעת בחורה כדי שהיא תהיה נחמדה? הכל יהיה תלוי במידת ההיכרותה והגברים והמטרות של שני השותפים. אם הצעיר עם אישה יודע לא כל כך גדול, אז האיש צריך להיות זהיר במקרה זה. יש מסה גדולה של מחוות רלוונטי, אשר נחשבים על ידי רוב הנשים הרגילות או רגילות.

עם כל זה, האיש צריך להראות אומץ, כי מקומו יכול לקחת אף אחד אחר. מה עדיין לגעת? לדוגמה, טפיחה על הכתף, לחיצת יד, חיבוק קל. אם גם היכרות כמו שניהם, אז אתה יכול אפילו להחליט על נשיקה בלחי.

לגעת לא צריך להיות מעצבן. אם אדם מנסה לגעת בעוזרת, אבל זה גם מסיר את ידו, אז זה נראה רגיל לחלוטין טִבעִי. אבל אם האיש ינחה את ידיה אנרגטית או חלקים אחרים של הגוף, זה בהחלט נראה חשוד שלה גם Dysfunny. הדברים יקרים יותר מתפתחים, כך זה צריך להיות העיכוב לפני שהאיש יסיר את ידו מן הנערה.

נחוץ אל תחמיצו שום יכולת לגעת במעלה, אבל עדיין שווה לעשות זה זהיר. תמיד צריך להסתכל על איך אישה תגיב מעשים כאלה מאדם. אם הכל קורה לבד, אז אפשרות יהיו רק שניים - או שהיא לא אכפת והיא אוהבת את זה, או שהיא נגד ו יוסר. החברה יותר ויותר קשה יותר - הבנות ללא הצגת ציד הפאריות שלו באדם, כך שתהיה קשה יותר לנחש את מצב רוחה.

ב בסך הכל, אדם זקוק לתשומת לב וסבלנות בנושא מגע פיזי עם אישה. הם לא באמת מעריצים כל אחד לתת את המקום האישי שלך אותם לפחות מה מגע פיזי הוא קטן (או גדול) מתח. זה בשביל גברים עומדים בזמן ללחוץ ידיים, למחוא כפיים, שמחה אִידיוֹט. זה צריך להיות מודע לכך שהבנות לא.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

לכל הנשים יש אזורים ארוגניים שונים ונקודות הנאה. כמה מעריץ במיטה, אחרים - קשיות. הנערה בשלב מסוים יכולה לאהוב את מה שהצעיר עושה לה עיסוי כף הרגל, מלטף את רגליה, אולי אפילו לנשק אותם. למרות יישום של פטיש זה נמנעת לעתים קרובות על ידי סיבות נפשיות. לדוגמה, הבנות לשקול את הרגליים שלהם לא המקום "נקי" ביותר, כך לגעת בהם אנשים אחרים אינם נעים להם במונחים חושניים. תאמין לי, היא תיתן לך לדעת מתי אתה מהדק את האזור הארוגני המספק את ההנאה ביותר. יתר על כן, אם אתה רוצה לרצות את הגברת נכון, לא חושש לשאול את עצתו. היא תשמיע לך בשמחה, איך ומה לעשות.

Просмотров: 1807 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar