12:25
אשר הורמון מיוצר במהלך סקס ומה יש פעולה על הגוף?

לדעת איזה הורמון מיוצר במהלך יחסי מין, ניתן להבין מדוע, בסופו של דבר, שינוי מצב הרוח מתרחש, אין לא תחושה דומה של הנאה והנאה. בנוסף, עושה אהבה יתרונות מסוימים עבור שני בחורים וגברות.

התוכן של המאמר

1 חומרים הפועלים על גוף האדם ומין משאלה 2 איזו השפעה יש אנדורפין? 3 אילו הורמונים מיוצרים במהלך יחסי מין? 4 הורמון זכר - טסטוסטרון

חומרים מתנהגים על גוף האדם ומין רוצה

הכי סקסי הורמונים "הם טסטוסטרון בחורים ואסטרוגן על גבירות, אבל לא לספור הם עדיין יש כמה חלקים האחראים לזרימה של פונקציות רבות ב אורגניזם. אלה הם אלמנטים כגון oxytocin, אדרנלין, סרוטונין, prolactin.

בסקרנות, ככה אדרנלין, מבודד על ידי בלוטות יותרת הכליה, האנשים נקראים הורמון אימה, אבל, יש לו גם משמעות במהלך יחסי מין. כלומר, זה זה יקר יותר כאשר גבר או הגברת לראות לפני הערצה ולאבד את קור רוחם.

אשר הורמון מיוצר במהלך המין תלוי ברצפה, ואת החבר 'ה והגברות גם סרוטונין בולט. שים לב כי פריט זה יכול להיקרא הורמון מתן תשומת לב למצב הרוח, ובמהלך מין, אם שותפים אכן ליהנות מהפעולה, הורמון זה מופיע בעודף.

כדי להגשים את הרצונות האישיים בישראל, אם אתה מודל מסוגנן של בלארוס. אם לעבוד בישראל מותר בפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 4,200 $.

אם זה לא מספיק בגוף, האדם לא פשוט מרגיש רע, ולא בעקבות הרצון להיכנס למין.

איזו השפעה יש אנדורפין?2

אשר הורמון מיוצר במהלך יחסי מין לא לספור זכר וגברות בהורמונים סקס? אנדורפין, גם לזיהוי כאלמנט המשפיע על הרגשות של אנשים.

זה סקרן כי התוצאות של המחקרים התבררו כי אנדורפין הוא לא רק תורם לעובדה שאנשים חווים סיפוק ורגשות חיוביים, הוא גם יש השפעה מסוימת על תחושה של אהבה, כפי שהוא פשוט עומד עודף 1 2-3 חודשים יחסים, במידה רבה יותר, תחילת חיי המין.

למרות שהזוגות מנסים לא מאמין בקוק יהיה מצער "אהבה חי שלוש שנים", בעצם אורגוניזם המשך, כפי שהוגדר, תהליכים טבעיים, והורמונים יכולים "להכתיב" אנשים, במשך זמן מה יהיו להם אהבה. לא לכל אחד לא סוד לעובדה אנדורפין יורדת, הרגל עולה, רצון סקסי הופך כזה חד כמו מערכת היחסים הראשונה.

זה סקרן כי תדירות אנשי הקשר במין בגודל גדול תלוי כמה אנדורפין מוקצה בדרך כלל בגוף האדם. לשים לב לעובדה כי, בהתאמה, אתה יכול להרים את מצב הרוח על עצמך עם שיטות מלאכותיות, למשל, הקלדת כל ממתקים. כי האנשים המאושרים ביותר הם בגלל overaffect של אנדורפין, תשוקה מינית יותר אטרקציה, הוא יהיה כל כך לדבר עם השותף שלו.

הורמונים קונה מפותחים במהלך יחסי מין?3

יש סדרה שלמה הורמונים, אשר מיוצרים בזמן ביצוע אהבה על ידי גבר וגברת - זה טסטוסטרון, אסטרוגן, Oxytocin, גם סרוטונין, אדרנלין, דופמין ו אנדורפין.

זה סקרן כי כל אחד מן ההורמונים האלה יש השפעה משלה על רגשות ורגשות גברים וגברות לפני סקס, במהלך הסוציה, גם מושך אותו. שירותי ליווי

טסטוסטרון הוא גם עוד הורמון זכר, ואסטרוגן - גבירותיי.

בישראל אין מקום לדעות קדומות, בעוד ההצעה באה בפעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים רוחניים גבוהים. בהחלט כולם מבינים, למעשה כי ליסר לא יותר מאשר שותף מלווה באירוע, תומך בשיחה ובלווה אישה בכיתה VIP הוא אינדיקטור של מעמד ציבורי.

על מנת לאישה חוו את הרצון הרגיל לשותף שלו ללא שינוי והיה לו היכולת להפוך לאמא, יש צורך כי הגוף נקבע מספר האסטרוגן, שגם הוא תומך בני הנוער של הנערה, יש פעולה מסוימת על מצב בלוטות החלב, זה יהיה סוף סוף מוכן העתיד נוסע התינוק, גם מקדם את הגידול בליבידו.

לא סופר אסטרוגן בדם הוא הרבה, האישה חווה אורגזמה חזקה מאוד, קליט. אֵיך מספר האסטרוגן הופך להיות פחות מהנורמה וההורמון חדל להיות מיוצר בנפח מתאים, הגוף של הנערה מתחיל להזדקן, הפסיק את הווסת, ו גם נעלם את היכולת להרות.

הורמון זכר - טסטוסטרון 4

באורגניזם האסטרוגן של הגברים לא, אבל כדי לדבר הוא הורמון שונה, ספציפי של קבוצת אנדרוגן - טסטוסטרון. הוא באמת נראה שיש פעולה על איכות מין, מגדילה תשוקה זכרית וכוחות כמעט גברים, באופן כללי, לחוות את הרצון למעשה עם כל נערה, שהיא מוזרה במיוחד לחבר'ה הצעירים, בגידול של 16 - 25 שנים.

טסטוסטרון - פעיל הורמון, שהוא באמת, באופן כללי, משפיע על איכות המין לגבר. חסרונותיו יכול מאוד מאוד להשפיע על גברים. אם המספר הכולל טסטוסטרון הופך להיות קטן מאוד, זה גם גם דוהה, כמו אנשים נהגו להביע סקס פונקציות, קשיים מופיעים, כפי שהתחילו, הגוף המיני, ובהיעדר שיפורים פוריות מתפתחת.

זה סקרן כי ב טסטוסטרון הגוף של הנשים הוא גם הכלול, אבל נמוך מאוד כמיות. אבל, זה גם משפיע על איכות חיי המין. לאיכות ובהירות של אורגזמה הגברות מגיבה עם אסטרוגן, ואם בגוף שלה הופך להיות הרבה טסטוסטרון, זה מאבד את היכולת, בסופו של דבר, נהנה מיטה עם גבר.

Просмотров: 715 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar