12:25
מה לעשות אם אין מספיק סקס וכיצד להימנע מטופל זוג

טֶבַע להגדיר כך סקס הוא הכרחי לאדם לא רק כדי להמשיך את סוג. מחקרים רבים מוכיחים חיבור ישיר של חיים אינטימיים עם, מבחינתו מרוצה מעצמו, עד כמה שהוא מאושר. קצב החיים אנשים מודרניים לא תמיד מאפשרים לתת סקס מספיק כוחות וזמן. בינתיים, הלחץ הפנימי, עצבנות ו אִי שְׂבִיעוּת רָצוֹן. זה הופך את הגורם לבגידה ואובדן מערכות יחסים. בעצמו השאלה מתעוררת: מה לעשות אם לא תופס סקס וכיצד לא לבזבז את עצמך עבור קשרים חד פעמיים כך מאוחר יותר אל תתחרט? אבל לא ייאוש, ממצב זה יש דרך החוצה, ולא אפילו אחד.

התוכן של המאמר

1 סקס ותפקידו בחיי האדם 2 גורם של חוסר מין 3 מה עלי לעשות אם אין מספיק סקס

סקס ותפקידו בחיי האדם

רגיל אנשי קשר מיניים יש השפעה חיובית על צד רב של חיי אדם. לכן, היבטים חשובים לטובת המין:

שימושי עבור הרבייה הבריאותית מערכות עקב זרימת הדם לאיברי המין; אורגזמה מסירה רגשית מתח; מגביר את עמידות הלחץ כדי עצבני מערכות, מפחית את רמות הקורטיזול (הורמון הלחץ); שיעורי אהבה לקדם הייצור של נוגדנים והגוף מקל על להתמודד עם זיהומים שונים.

וגם ב תהליך קבלת הנאה מינית של הנאה מינית ההורמון ישוחרר - Oxytocin. לרוב זה שלו החיסרון מסביר את חוסר המין. מחפשת תת-מודע לקבל חלק הורמון זה, אנשים והם נפתרים בבגידה. אבל כמות מספקת של oxytocin אתה יכול וצריך לקבל לא בצד, אבל עם יקירכם. פשוט לא כולם תחשוב על איך לעשות את זה.

גורם לחוסר sex2

חוסר שביעות רצון אחד השותפים הוא די נפוץ. הנפוץ ביותר הסיבות הן כדלקמן:

יותר מדי גרף חיים טעון. סקס ספונטני במעלית בדרך לעבודה כמובן גדול, אבל עדיין מין באיכות גבוהה דורש מינימום של 1 שעה (כולל אַקדָם).

להגשים את החלומות שלך בישראל יסודי, במקרה שאתה אישה אלגנטית מבלארוס. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל כדי לקבל מ 5600 יורו.

לפעמים שעה זו - השני אתה יכול להסיר רק כמה פעמים בשבוע. שונה שותפי טמפרמנט. אדם אחד הוא מספיק אנשי קשר מיניים סופי שבוע, השני כמה פעמים ביום חווה רצון שאין לעמוד בפניו לעשות אהבה. הֶבדֵל בערכים אתיים ומוסריים של אנשים בצמד. סיבה זו נובעת במשפחה.

פתק!

נשים בטבע נוטים מנהג קטן יותר, כלומר רובם להיפגש הצרכים הנדרשים פעמיים פחות סקס מאשר גברים. דרך אגב, חריגים הם די הרבה.

מה אם לא מספיק סקס 3

דבר ראשון זה חייב לעשות אנשים אם הם באמת אוהבים ולבטוח זה בזה, זה שוחח עם נשמות. זה אפשרי, אחד (למשל, אדם) מחכה ליוזמה מהשל השני, וכי אחרת (אישה) היא ביישנית או מפחדת להיראות אובססיבי. אז הכל פשוט, אתה רק צריך לבוא לפשרה במילים.

חָשׁוּב!

על פי הסטטיסטיקה, 92% מהגברים שביצעו בגידה, לא היתה אמון יחסים עם שותפתו הקבועה.

עוד אחד שיטה יעילה כדי לקבל את המינון הרצוי של אושר באמצעות סקס - עניין פרטנר פסיבי. סקס הוא חיפוש מראש של רגשות חדשים ותחושות בהירות. תנוחות חדשות, צעצועים סקסיים, משחקי תפקידים בסוף. להתנגד בלתי אפשרי.

פרובוקציות למין, זה גם לעזור לקבל את הרצוי כמו שזה רצון. במקרה סרט פורנו או תמונה פרנקית בהודעה יש להעלות השפעה נכונה.

סוף סוף, אוֹנָנוּת. כל אדם לפחות פעם עשה את זה, וכדי להיות כנים, אז רחוק מיום אחד. וזה לא בהחלט שום דבר מביש (אלא אם כן כמובן לעשות זאת במקום ציבורי מול הקהל החכם). חוץ מזה, אוננות דרך נפלאה לחקור את הגוף שלך עבור חדש ארוגני אֵזוֹר.

מחוסר סקס, כמובן, אף אחד לא מת. עם זאת, חיים אינטימיים חשובים יש צורך לכל אדם. לכן, התשובה לשאלה מה לעשות אם אין מספיק סקס יהיה המועצה להשיג ביטחון כנות ביחסים עם אדם אהוב. אחרי הכל, רק בדרך זו אתה יכול להימנע לשנות ולהפעיל ולהיות מאושרים באמת.

ויקטוריה פומין נערות ליווי בראשון לציון

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

ישנן שתי אפשרויות: או לדון במצב עם שותף, הקובע את הצרכים שלך ליבידו גבוה, או מעת לעת אוננות כאשר תשוקה מינית מגיע לשיא. המצב כאשר אין מספיק סקס ב זוג, די נפוץ. לעתים קרובות הוא קשור לעובדה כי שותפים בתחילה ליבידו שונים - למשל, אדם צריך כל יום, ואישה רק פעם בשבוע, אם לא פחות.

בישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי מוסדות מוסריים גבוהים. כולם מבינים לחלוטין כי אסקוגר רק מלווה את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי אישה בכיתה VIP נחשב סימן של המצב.

לכן זה כל כך חשוב מתחילת הקשר כדי לדון בנושא של תאימות מינית ולהיות כנים מאוד עם בן זוג - אז לא להתמודד עם בעיות כאלה. חפש פשרה, זה תמיד קיים!

Просмотров: 509 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar