באתר זה תוכלו לקבל מדריכים מאוירים כיצד לעשות סטריפטיז על מנת לסייע במטרה הרצויה.

ישנם מספר משאבים המוקדשים למתן מידע רב ערך כיצד לעשות סטריפטיז. ישנם מורים המספקים הדרכות המחשה והדגמות על כל שלב בתהליך. ניתן למצוא את הגרפיקה הזו באינטרנט, אך חלק מהאנשים מוכרים גם את הספרים שיצרו בעצמם על איך לעשות חשפנות.

אם יש משהו ספציפי בעשיית סטריפטיז, למשל מידע ספציפי על מה צריך להיכנס לתחפושת או לאן לפנות ללבוש ואביזרים חיוניים ל'חשפנות', אז נוכל למצוא אתרים שנותנים עצות ספציפיות לתחומים אלו צריך הבהרה או סיוע.

להתפשט לגמרי. פשטו באיטיות עד לתחתונים (זהב, שחור או לבן רגיל מתאימים). לאחר מכן תוריד את התחתונים שלך לאט ומפתה. אם אתה יכול לרקוד קצת זה יהיה מגניב - במונחי ריקוד

1) התפשטו לאט, הורידו תחילה את הנעל והחליקו אותה לאט על הרצפה. קחו למשל נעל אחת בכל פעם ... Читать дальше »

Просмотров: 66 | Добавил: wondatra5ostrye | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

מהן המשרות הפנויות במועדון חשפנות

לכל מי שרוצה לקבל עבודה כחשפן, הכנה היא צעד ראשון חשוב. חקור שיעורי יציאה במועדונים שונים בתחומים שונים. חשפניות בדרך כלל מקבלים תשלום עבור כל טריק וריקוד לאק. הכללים משתנים ממקום למקום לגבי אילו תוספות זמינות לרכישה, אבל חשפנות תמורת כסף בדרך כלל מביאה לרקדנים הצעירים והאטרקטיביים ביותר 30% או יותר מזמנם מושקע בזה, לפעמים גבוה יותר או נמוך יותר בהתאם לפופולריות שלהם בקרב הלקוחות.

חשפניות נוטות לא לקבל טיפים אלא אם כן הם זקוקים להם לחלוטין, מכיוון שהם מרוויחים הרבה יותר כסף בתשלום ישיר, אם כי חלקם גם לוקחים אותם לסבסד את ההכנסה האחרת שלהם כמו מופעי עירום ולקוחות מיוחדים. אבל הכללים של הבעלים של הממסד חלים תמיד בנפרד, כך שרקדן עשוי לרצות לחקור זאת לפני שהוא מגיע לחיפוש עבודה ללא תחושה. ישנן המון אמצעי הגנה בימים אלה, כאשר בעלי מועדונים עוקבים אחר דברים כמו בטיחות, שימוש בסמים ועוד בכיוון זה (מאמר זה

... Читать дальше »

Просмотров: 63 | Добавил: wondatra5ostrye | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)